donderdag 28 januari 2010

Dag 7: Sarasota

We zijn nu een week in Florida,wat gaat dat toch snel he! Koffers zijn gepakt en liggen in de auto,want we rijden vandaag naar Sarasota! Maar eerst gaan we ontbijten bij Islands Cow. Daar zijn we gisteren wezen lunchen en was zeer goed bevallen. Pat heeft pancakes met spiegeleitjes genomen en ik french toast met scrambelt eggs. Met koffie,hot chocolate en jus d’orange. Met een volle maag gaan we op weg via mooie palmboomwegen naar Sarasota. Het hotel ligt ook direct aan het stand,de kamer is groot,mooie zwembaden en wederom prachtig strand. We gaan weer ons rondje doen en besluiten om naar het strand te gaan! Lekker bakken en braden en poedelen in het water. Patrick werd gebeten door een kwal, even paniek, ja je weet niet wat voor soort je gebeten hebt! Pat kreeg een branderig gevoel in zijn been en voet en er verschijnen rode bultjes. Ik ben een boek gaan halen of ik evt iets over kwallen kon vinden, en anders haal ik we ff iemand erbij. Het was net een gevoel alsof je in de brandnetels hebt gestaan. Het viel allemaal we mee. Rond half 5 gaan we lekker douchen en gaan we eten bij de Longhorn Steakhouse….We hebben daar zalig gegeten. Pat heeft een steak genomen en ik zalm. Vooraf hadden we 1 ceaser salade genomen, dat is genoeg voor twee haha.. We hadden een mooi tafeltje buiten. Het weer was zo lekker dat dat wel kon, niet zo vochtig bedoel ik! Ik zag dat ze ook nog de meloenmargaritha hadden. Onderweg naar het hotel reden we de zonsondergang tegemoet. Er waren heel veel mensen naar het strand gekomen. Dat is een hele happening, die zonsondergang. Toen we over het strand liepen, was er een man die alles over de schildpadjes vertelden. Er waren op dit moment heeft veel plekken beschermt vanwege de nestjes die er veel zijn. Hij maakte zo’n nestje open en liet ons een eitje voelen die binnenkort uitkomt. Super joh. Het was warm en heel zacht. Was wel even leuk om mee te maken. Wat hebben net wat op het internet gekeken en gaan nu lekker slapen. Morgen weer gezond op!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten