donderdag 28 januari 2010

Dag 6: Sanibel Island

Vanmorgen weer vroeg wakker, lekker ontbeten en vandaag gaan we fietsen huren en het eiland rond crossen en onveilig maken haha..Het is heerlijk weer vandaag, het is niet zo vochtig als anders, dat is voor het fietsen wel gunstig. Wat hebben we een eind gefietst zeg..pfff ..we hebben flinke zadelpijn haha.. eerst naar de pier gefietst en de vuurtoren bekeken en daarna naar de andere kant van het eiland naar Captiva. Nou daar deden we 1 ½ uur over! Het was onwijs leuk en heerlijk. Even op het stand van Captiva geweest,waar veel mensen voor de mooi schelpen komen. En toen moesten we weer 1 ½ uur terug haha. Onderweg een stop gemaakt bij een restaurant The Island Cow. Helemaal vol met van alles van koeien. Pat neemt een hamburger en ik een sandwitch chicken met homemade salade en chips! En veel diet coke voor ons beide want we waren uitgedroogd. We hadden zelf wel wat drinken mee maar dat word warm onderweg! De serveerster zal wel gedacht hebben haha…Het is wel een hele leuke tent en niet te duur. Hadden we dit eerder maar geweten. We zijn ondertussen weer helemaal verknettert op de fiets, dus gaan we wanneer we de fietsen hebben terug gebracht, nog even naar het zwembad om af te koelen en een beetje uit de zon te blijven. Ja het smeer factor ligt hoog! Tegen de avond een heerlijke strandwandeling gemaakt en even over het eilandje gelopen, het weer is nu heerlijk! Morgen gaan we vertrekken uit dit paradijsje maar ongetwijfeld naar het volgende haha……